U bevindt zich hier

10.02.2020

Nu beschikbaar: de nieuwe online-catalogus van Schmersal

Overzichtelijke website met meer dan 7.000 veiligheids- en automatiseringsproducten

Wuppertal (D), maandag 10 februari 2020. Vanaf vandaag is de nieuwe online-catalogus van Schmersal via deze link beschikbaar: products.schmersal.com/nl_NL

Op de website presenteert Schmersal meer dan 7.000 veiligheids- en automatiseringsproducten. Van een eenvoudige elektromechanische veiligheidsschakelaar tot programmeerbare veiligheidsbesturingen en software. U vindt er ook Ex-schakelapparatuur en componenten uit de lifttechniek.

De nieuwe online-catalogus onderscheidt zich door een modern design, een overzichtelijke, heldere structuur en gebruiksvriendelijke selectie- en zoekfuncties.

Bovendien heeft u nu ook toegang tot de externe platforms CADENAS en ePlan. Daarmee kan een ontwerper de 3D-gegevens vanuit het geselecteerde product direct in zijn eigen CAD-programma overnemen. Daarnaast zijn de UL-certificaten van de componenten nu ook als download beschikbaar.

De gebruiker van de online-catalogus kan geselecteerde producten met behulp van een favorieten-functie opslaan en eenvoudig en snel per e-mail prijzen en aanvullende informatie over deze producten bij de sales-afdeling van het betreffende Schmersal-bedrijf bij u in de buurt aanvragen. De online-catalogus is vertaald in 16 talen, waaronder Chinees en Japans.

Rechter kolom